torsdag den 24. februar 2011

Torsdag :-)

Så er jeg landet og på plads i Orlando, bor pt i et feriehus, det er ret så stort , 3 soveværelser og 2 badeværelser. så kommer ikke til og mangle plads, dagen idag er gået med pool og afslapning, var lige kørt ned efter smøger, og da jeg så skulle direkte i poolen hoppede jeg jo bare i med en hel pakke smøger i lommen :-), flot Martin !!,og så har vi lige været på Chili´s og få dejlige burgere, nu er betina lige kørt hjem efter ungerne, og så skal de være her weekenden over, bliver spændende og møde dem for første gang.

Det var vist alt for mig idag, håber på og vende tilbage imorgen, og hvordan det gik med og møde de 2 rascals :-)

Ved slet ikke om der er nogen der læser det her, da der jo ikke er nogen der kommenterer :-)

/Martin

2 kommentarer:

  1. du kan lige tro jeg læser det i hvert fald :) tjekker det hver time, men btw, hvordan kan man være så dum at hoppe i vandet med alle sine smøger? KLOVN :D! håber det går godt i morgen med de to små søde børn!!

    SvarSlet
  2. iiih hvor bliver jeg bare rigtig klog på dit liv og hvad du laver der ovre :)du skriver jo ikke noget!!! jeg venter og venter

    SvarSlet